İ. H. Özdener And A. Duygun, "E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.38, pp.1-18, 2020
Özdener, İ. H. And Duygun, A. 2020. E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.38 , 1-18.
Özdener, İ. H., & Duygun, A., (2020). E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.38, 1-18.
Özdener, İbrahim, And ADNAN DUYGUN. "E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.38, 1-18, 2020
Özdener, İbrahim H. And Duygun, ADNAN. "E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.38, pp.1-18, 2020
Özdener, İ. H. And Duygun, A. (2020) . "E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.38, pp.1-18.
@article{article, author={İbrahim Halil Özdener And author={ADNAN DUYGUN}, title={E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={1-18} }