A. KASAR, "Otel İşletmelerinde İnovasyon Yönetim Sürecinde Kurumsal İletişimin Önemi: Point Hotel Örneği," 3. ULUSLARARASI YÖNETİM VE ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Antalya, Turkey, pp.13-47, 2016
KASAR, A. 2016. Otel İşletmelerinde İnovasyon Yönetim Sürecinde Kurumsal İletişimin Önemi: Point Hotel Örneği. 3. ULUSLARARASI YÖNETİM VE ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (Antalya, Turkey), 13-47.
KASAR, A., (2016). Otel İşletmelerinde İnovasyon Yönetim Sürecinde Kurumsal İletişimin Önemi: Point Hotel Örneği . 3. ULUSLARARASI YÖNETİM VE ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (pp.13-47). Antalya, Turkey
KASAR, ASLI. "Otel İşletmelerinde İnovasyon Yönetim Sürecinde Kurumsal İletişimin Önemi: Point Hotel Örneği," 3. ULUSLARARASI YÖNETİM VE ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Antalya, Turkey, 2016
KASAR, ASLI. "Otel İşletmelerinde İnovasyon Yönetim Sürecinde Kurumsal İletişimin Önemi: Point Hotel Örneği." 3. ULUSLARARASI YÖNETİM VE ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Antalya, Turkey, pp.13-47, 2016
KASAR, A. (2016) . "Otel İşletmelerinde İnovasyon Yönetim Sürecinde Kurumsal İletişimin Önemi: Point Hotel Örneği." 3. ULUSLARARASI YÖNETİM VE ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Antalya, Turkey, pp.13-47.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ASLI KASAR}, title={Otel İşletmelerinde İnovasyon Yönetim Sürecinde Kurumsal İletişimin Önemi: Point Hotel Örneği}, congress name={3. ULUSLARARASI YÖNETİM VE ARAŞTIRMALARI KONGRESİ}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={13-47} }