C. TİFTİK, "Sosyal Medyanın İşletme Stratejisi," In İşletme 2.0 , İstanbul: Hiperlink Yayınları, 2020, pp.51-62.
TİFTİK, C. Sosyal Medyanın İşletme Stratejisi. 2020. In İşletme 2.0 , Hiperlink Yayınları, İstanbul, 51-62.
TİFTİK, C., (2020). Sosyal Medyanın İşletme Stratejisi. İşletme 2.0 (pp.51-62), İstanbul: Hiperlink Yayınları.
TİFTİK, CANAN. "Sosyal Medyanın İşletme Stratejisi." In İşletme 2.0 , 51-62. İstanbul: Hiperlink Yayınları, 2020
TİFTİK, CANAN. "Sosyal Medyanın İşletme Stratejisi." İşletme 2.0 , Hiperlink Yayınları, 2020, pp.51-62.
TİFTİK, C. (2020) "Sosyal Medyanın İşletme Stratejisi", İşletme 2.0 . İstanbul: Hiperlink Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={CANAN TİFTİK}, chaptertitle={Sosyal Medyanın İşletme Stratejisi}, booktitle={ İşletme 2.0}, publisher={Hiperlink Yayınları}, city={İstanbul},year={2020} }