C. TİFTİK, "İçsel pazarlamanın çalışanların yaşam doyum düzeylerine etkisinin ve bu etkide işe adanmışlığın aracı rolünün belirlenmesi," Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.2, pp.1-20, 2022
TİFTİK, C. 2022. İçsel pazarlamanın çalışanların yaşam doyum düzeylerine etkisinin ve bu etkide işe adanmışlığın aracı rolünün belirlenmesi. Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.2 , 1-20.
TİFTİK, C., (2022). İçsel pazarlamanın çalışanların yaşam doyum düzeylerine etkisinin ve bu etkide işe adanmışlığın aracı rolünün belirlenmesi. Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.2, 1-20.
TİFTİK, CANAN. "İçsel pazarlamanın çalışanların yaşam doyum düzeylerine etkisinin ve bu etkide işe adanmışlığın aracı rolünün belirlenmesi," Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.2, 1-20, 2022
TİFTİK, CANAN. "İçsel pazarlamanın çalışanların yaşam doyum düzeylerine etkisinin ve bu etkide işe adanmışlığın aracı rolünün belirlenmesi." Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.2, pp.1-20, 2022
TİFTİK, C. (2022) . "İçsel pazarlamanın çalışanların yaşam doyum düzeylerine etkisinin ve bu etkide işe adanmışlığın aracı rolünün belirlenmesi." Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.2, pp.1-20.
@article{article, author={CANAN TİFTİK}, title={İçsel pazarlamanın çalışanların yaşam doyum düzeylerine etkisinin ve bu etkide işe adanmışlığın aracı rolünün belirlenmesi}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2022, pages={1-20} }