O. TAYFUN, "Bir Destinasyon Olarak Trabzon’un Marka Kişiliği Ve Sembol Yapısının Tespitine Yönelik Bir Çalışma," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.54-75, 2020
TAYFUN, O. 2020. Bir Destinasyon Olarak Trabzon’un Marka Kişiliği Ve Sembol Yapısının Tespitine Yönelik Bir Çalışma. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2 , 54-75.
TAYFUN, O., (2020). Bir Destinasyon Olarak Trabzon’un Marka Kişiliği Ve Sembol Yapısının Tespitine Yönelik Bir Çalışma. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, 54-75.
TAYFUN, ONUR. "Bir Destinasyon Olarak Trabzon’un Marka Kişiliği Ve Sembol Yapısının Tespitine Yönelik Bir Çalışma," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, 54-75, 2020
TAYFUN, ONUR. "Bir Destinasyon Olarak Trabzon’un Marka Kişiliği Ve Sembol Yapısının Tespitine Yönelik Bir Çalışma." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.54-75, 2020
TAYFUN, O. (2020) . "Bir Destinasyon Olarak Trabzon’un Marka Kişiliği Ve Sembol Yapısının Tespitine Yönelik Bir Çalışma." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.54-75.
@article{article, author={ONUR TAYFUN}, title={Bir Destinasyon Olarak Trabzon’un Marka Kişiliği Ve Sembol Yapısının Tespitine Yönelik Bir Çalışma}, journal={Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={54-75} }