M. BOYACI, "Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi," 2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.190-191, 2019
BOYACI, M. 2019. Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi. 2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi , (Ankara, Turkey), 190-191.
BOYACI, M., (2019). Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi . 2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi (pp.190-191). Ankara, Turkey
BOYACI, MERVE. "Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi," 2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 2019
BOYACI, MERVE B. . "Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi." 2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.190-191, 2019
BOYACI, M. (2019) . "Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi." 2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.190-191.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MERVE BOYACI YILDIRIM}, title={Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi}, congress name={2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2019}, pages={190-191} }