Ç. ARIKER, "Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri," In Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.497-526.
ARIKER, Ç. Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri. 2020. In Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 497-526.
ARIKER, Ç., (2020). Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri. Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar (pp.497-526), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
ARIKER, ÇAĞLA. "Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri." In Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar , 497-526. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020
ARIKER, ÇAĞLA T. . "Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri." Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar , Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.497-526.
ARIKER, Ç. (2020) "Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri", Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÇAĞLA TUĞBERK ARIKER}, chaptertitle={Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri}, booktitle={ Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }