S. BAĞCAN, "Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri," In Dijital Medya ve Gazetecilik , Konya: Eğitim Yayınevi, 2018, pp.239-250.
BAĞCAN, S. Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri. 2018. In Dijital Medya ve Gazetecilik , Eğitim Yayınevi, Konya, 239-250.
BAĞCAN, S., (2018). Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri. Dijital Medya ve Gazetecilik (pp.239-250), Konya: Eğitim Yayınevi.
BAĞCAN, SARP. "Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri." In Dijital Medya ve Gazetecilik , 239-250. Konya: Eğitim Yayınevi, 2018
BAĞCAN, SARP. "Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri." Dijital Medya ve Gazetecilik , Eğitim Yayınevi, 2018, pp.239-250.
BAĞCAN, S. (2018) "Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri", Dijital Medya ve Gazetecilik . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SARP BAĞCAN}, chaptertitle={Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri}, booktitle={ Dijital Medya ve Gazetecilik}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2018} }