Ş. G. ILICAK AYDINALP, "Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı," Akademik Bakış Dergisi , vol.2, no.40, pp.272-286, 2014
ILICAK AYDINALP, Ş. G. 2014. Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı. Akademik Bakış Dergisi , vol.2, no.40 , 272-286.
ILICAK AYDINALP, Ş. G., (2014). Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı. Akademik Bakış Dergisi , vol.2, no.40, 272-286.
ILICAK AYDINALP, ŞÜKRAN. "Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı," Akademik Bakış Dergisi , vol.2, no.40, 272-286, 2014
ILICAK AYDINALP, ŞÜKRAN G. . "Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı." Akademik Bakış Dergisi , vol.2, no.40, pp.272-286, 2014
ILICAK AYDINALP, Ş. G. (2014) . "Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı." Akademik Bakış Dergisi , vol.2, no.40, pp.272-286.
@article{article, author={ŞÜKRAN GÜZİN ILICAK AYDINALP}, title={Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı}, journal={Akademik Bakış Dergisi}, year=2014, pages={272-286} }