A. Duygun And S. A. Menteş, "Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.4, no.2, pp.125-141, 2016
Duygun, A. And Menteş, S. A. 2016. Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.4, no.2 , 125-141.
Duygun, A., & Menteş, S. A., (2016). Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.4, no.2, 125-141.
Duygun, ADNAN, And Süleyman Ahmet Menteş. "Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.4, no.2, 125-141, 2016
Duygun, ADNAN And Menteş, Süleyman A. . "Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.4, no.2, pp.125-141, 2016
Duygun, A. And Menteş, S. A. (2016) . "Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.4, no.2, pp.125-141.
@article{article, author={ADNAN DUYGUN And author={Süleyman Ahmet Menteş}, title={Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2016, pages={125-141} }