M. Boyacı And H. Boztepe Taşkıran, "Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma," Yeni Medya Dergisi , vol.6, no.Bahar, pp.46-63, 2019
Boyacı, M. And Boztepe Taşkıran, H. 2019. Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma. Yeni Medya Dergisi , vol.6, no.Bahar , 46-63.
Boyacı, M., & Boztepe Taşkıran, H., (2019). Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma. Yeni Medya Dergisi , vol.6, no.Bahar, 46-63.
Boyacı, MERVE, And Hatun Boztepe Taşkıran. "Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma," Yeni Medya Dergisi , vol.6, no.Bahar, 46-63, 2019
Boyacı, MERVE B. And Boztepe Taşkıran, Hatun B. . "Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma." Yeni Medya Dergisi , vol.6, no.Bahar, pp.46-63, 2019
Boyacı, M. And Boztepe Taşkıran, H. (2019) . "Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma." Yeni Medya Dergisi , vol.6, no.Bahar, pp.46-63.
@article{article, author={MERVE BOYACI YILDIRIM And author={Hatun Boztepe Taşkıran}, title={Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma}, journal={Yeni Medya Dergisi}, year=2019, pages={46-63} }