H. Ayhan Gökcek, "Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik," In İşletme 2.0 , İstanbul: Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, 2020, pp.63-96.
Ayhan Gökcek, H. Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik. 2020. In İşletme 2.0 , Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, 63-96.
Ayhan Gökcek, H., (2020). Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik. İşletme 2.0 (pp.63-96), İstanbul: Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu.
Ayhan Gökcek, HANDE. "Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik." In İşletme 2.0 , 63-96. İstanbul: Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, 2020
Ayhan Gökcek, HANDE A. . "Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik." İşletme 2.0 , Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, 2020, pp.63-96.
Ayhan Gökcek, H. (2020) "Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik", İşletme 2.0 . İstanbul: Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu.
@bookchapter{bookchapter, author ={HANDE AYHAN GÖKCEK}, chaptertitle={Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik}, booktitle={ İşletme 2.0}, publisher={Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu}, city={İstanbul},year={2020} }