S. Ağca And A. Duygun, "HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ," Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , no.5, pp.31-52, 2022
Ağca, S. And Duygun, A. 2022. HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ. Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , no.5 , 31-52.
Ağca, S., & Duygun, A., (2022). HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ. Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , no.5, 31-52.
Ağca, Sevda, And ADNAN DUYGUN. "HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ," Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , no.5, 31-52, 2022
Ağca, Sevda And Duygun, ADNAN. "HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ." Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , no.5, pp.31-52, 2022
Ağca, S. And Duygun, A. (2022) . "HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ." Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , no.5, pp.31-52.
@article{article, author={Sevda Ağca And author={ADNAN DUYGUN}, title={HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ}, journal={Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={31-52} }