S. BAĞCAN, "Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi," In YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR , İstanbul: Kriter, 2018, pp.131-146.
BAĞCAN, S. Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi. 2018. In YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR , Kriter, İstanbul, 131-146.
BAĞCAN, S., (2018). Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi. YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR (pp.131-146), İstanbul: Kriter.
BAĞCAN, SARP. "Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi." In YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR , 131-146. İstanbul: Kriter, 2018
BAĞCAN, SARP. "Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi." YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR , Kriter, 2018, pp.131-146.
BAĞCAN, S. (2018) "Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi", YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR . İstanbul: Kriter.
@bookchapter{bookchapter, author ={SARP BAĞCAN}, chaptertitle={Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi}, booktitle={ YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR}, publisher={Kriter}, city={İstanbul},year={2018} }