B. TURP GÖLBAŞI And H. AYHAN GÖKCEK, "Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Sistematik Bir Derleme," Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities , vol.9, no.26, pp.9-25, 2022
TURP GÖLBAŞI, B. And AYHAN GÖKCEK, H. 2022. Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Sistematik Bir Derleme. Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities , vol.9, no.26 , 9-25.
TURP GÖLBAŞI, B., & AYHAN GÖKCEK, H., (2022). Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Sistematik Bir Derleme. Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities , vol.9, no.26, 9-25.
TURP GÖLBAŞI, BİLGE, And HANDE AYHAN GÖKCEK. "Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Sistematik Bir Derleme," Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities , vol.9, no.26, 9-25, 2022
TURP GÖLBAŞI, BİLGE T. And AYHAN GÖKCEK, HANDE A. . "Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Sistematik Bir Derleme." Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities , vol.9, no.26, pp.9-25, 2022
TURP GÖLBAŞI, B. And AYHAN GÖKCEK, H. (2022) . "Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Sistematik Bir Derleme." Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities , vol.9, no.26, pp.9-25.
@article{article, author={BİLGE TURP GÖLBAŞI And author={HANDE AYHAN GÖKCEK}, title={Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Sistematik Bir Derleme}, journal={Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities}, year=2022, pages={9-25} }