E. KARAYEL BİLBİL And N. ÜÇLER, "SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ," ÖNERİ , vol.11, no.43, pp.231-250, 2015
KARAYEL BİLBİL, E. And ÜÇLER, N. 2015. SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ. ÖNERİ , vol.11, no.43 , 231-250.
KARAYEL BİLBİL, E., & ÜÇLER, N., (2015). SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ. ÖNERİ , vol.11, no.43, 231-250.
KARAYEL BİLBİL, EMEL, And NEVRA ÜÇLER. "SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ," ÖNERİ , vol.11, no.43, 231-250, 2015
KARAYEL BİLBİL, EMEL K. And ÜÇLER, NEVRA. "SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ." ÖNERİ , vol.11, no.43, pp.231-250, 2015
KARAYEL BİLBİL, E. And ÜÇLER, N. (2015) . "SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ." ÖNERİ , vol.11, no.43, pp.231-250.
@article{article, author={EMEL KARAYEL BİLBİL And author={NEVRA ÜÇLER}, title={SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ}, journal={ÖNERİ}, year=2015, pages={231-250} }