S. BAĞCAN, "Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği," In KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , İstanbul: Kriter, 2021, pp.1-42.
BAĞCAN, S. Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği. 2021. In KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , Kriter, İstanbul, 1-42.
BAĞCAN, S., (2021). Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği. KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ (pp.1-42), İstanbul: Kriter.
BAĞCAN, SARP. "Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği." In KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , 1-42. İstanbul: Kriter, 2021
BAĞCAN, SARP. "Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği." KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , Kriter, 2021, pp.1-42.
BAĞCAN, S. (2021) "Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği", KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ . İstanbul: Kriter.
@bookchapter{bookchapter, author ={SARP BAĞCAN}, chaptertitle={Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği}, booktitle={ KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ}, publisher={Kriter}, city={İstanbul},year={2021} }