A. Duygun, "Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.14-21, 2020
Duygun, A. 2020. Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1 , 14-21.
Duygun, A., (2020). Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 14-21.
Duygun, ADNAN. "Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 14-21, 2020
Duygun, ADNAN. "Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.14-21, 2020
Duygun, A. (2020) . "Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.14-21.
@article{article, author={ADNAN DUYGUN}, title={Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi}, journal={Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={14-21} }