B. ÇEKEN And İ. F. ÖZKAN, "REKLAMLARDA KADIN İMGESİNİN MASAL KARAKTERİ OLARAK KULLANIMI: CİF ÜRÜN REKLAM İNCELEMELERİ," Sanat Eğitimi Dergisi (SED) , vol.8, no.1, pp.56-65, 2020
ÇEKEN, B. And ÖZKAN, İ. F. 2020. REKLAMLARDA KADIN İMGESİNİN MASAL KARAKTERİ OLARAK KULLANIMI: CİF ÜRÜN REKLAM İNCELEMELERİ. Sanat Eğitimi Dergisi (SED) , vol.8, no.1 , 56-65.
ÇEKEN, B., & ÖZKAN, İ. F., (2020). REKLAMLARDA KADIN İMGESİNİN MASAL KARAKTERİ OLARAK KULLANIMI: CİF ÜRÜN REKLAM İNCELEMELERİ. Sanat Eğitimi Dergisi (SED) , vol.8, no.1, 56-65.
ÇEKEN, BİRSEN, And İREM FULYA ÖZKAN. "REKLAMLARDA KADIN İMGESİNİN MASAL KARAKTERİ OLARAK KULLANIMI: CİF ÜRÜN REKLAM İNCELEMELERİ," Sanat Eğitimi Dergisi (SED) , vol.8, no.1, 56-65, 2020
ÇEKEN, BİRSEN And ÖZKAN, İREM F. . "REKLAMLARDA KADIN İMGESİNİN MASAL KARAKTERİ OLARAK KULLANIMI: CİF ÜRÜN REKLAM İNCELEMELERİ." Sanat Eğitimi Dergisi (SED) , vol.8, no.1, pp.56-65, 2020
ÇEKEN, B. And ÖZKAN, İ. F. (2020) . "REKLAMLARDA KADIN İMGESİNİN MASAL KARAKTERİ OLARAK KULLANIMI: CİF ÜRÜN REKLAM İNCELEMELERİ." Sanat Eğitimi Dergisi (SED) , vol.8, no.1, pp.56-65.
@article{article, author={BİRSEN ÇEKEN And author={İREM FULYA ÖZKAN}, title={REKLAMLARDA KADIN İMGESİNİN MASAL KARAKTERİ OLARAK KULLANIMI: CİF ÜRÜN REKLAM İNCELEMELERİ}, journal={Sanat Eğitimi Dergisi (SED)}, year=2020, pages={56-65} }