Ş. G. ILICAK AYDINALP, "KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," Social Mentality and Research Thinkers Journal , vol.5, no.18, pp.669-682, 2019
ILICAK AYDINALP, Ş. G. 2019. KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Social Mentality and Research Thinkers Journal , vol.5, no.18 , 669-682.
ILICAK AYDINALP, Ş. G., (2019). KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Social Mentality and Research Thinkers Journal , vol.5, no.18, 669-682.
ILICAK AYDINALP, ŞÜKRAN. "KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," Social Mentality and Research Thinkers Journal , vol.5, no.18, 669-682, 2019
ILICAK AYDINALP, ŞÜKRAN G. . "KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." Social Mentality and Research Thinkers Journal , vol.5, no.18, pp.669-682, 2019
ILICAK AYDINALP, Ş. G. (2019) . "KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." Social Mentality and Research Thinkers Journal , vol.5, no.18, pp.669-682.
@article{article, author={ŞÜKRAN GÜZİN ILICAK AYDINALP}, title={KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Social Mentality and Research Thinkers Journal}, year=2019, pages={669-682} }