Citation Formats
Tüketim Karşıtı Bireylerin Çevreci Reklamlara Olan Tutumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. ÜLKER, "Tüketim Karşıtı Bireylerin Çevreci Reklamlara Olan Tutumları," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, pp.784-804, 2021

ÜLKER, Y. 2021. Tüketim Karşıtı Bireylerin Çevreci Reklamlara Olan Tutumları. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2 , 784-804.

ÜLKER, Y., (2021). Tüketim Karşıtı Bireylerin Çevreci Reklamlara Olan Tutumları. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, 784-804.

ÜLKER, YELDA. "Tüketim Karşıtı Bireylerin Çevreci Reklamlara Olan Tutumları," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, 784-804, 2021

ÜLKER, YELDA. "Tüketim Karşıtı Bireylerin Çevreci Reklamlara Olan Tutumları." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, pp.784-804, 2021

ÜLKER, Y. (2021) . "Tüketim Karşıtı Bireylerin Çevreci Reklamlara Olan Tutumları." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, pp.784-804.

@article{article, author={YELDA ÜLKER}, title={Tüketim Karşıtı Bireylerin Çevreci Reklamlara Olan Tutumları}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2021, pages={784-804} }