T. MARAL, "Medya Afordansları ve Kullanıcı Deneyimindeki Rolü," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Güncel Çalışmalar , Ankara: Platanus Publishing, 2024, pp.377-388.
MARAL, T. Medya Afordansları ve Kullanıcı Deneyimindeki Rolü. 2024. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Güncel Çalışmalar , Platanus Publishing, Ankara, 377-388.
MARAL, T., (2024). Medya Afordansları ve Kullanıcı Deneyimindeki Rolü. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Güncel Çalışmalar (pp.377-388), Ankara: Platanus Publishing.
MARAL, TAYLAN. "Medya Afordansları ve Kullanıcı Deneyimindeki Rolü." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Güncel Çalışmalar , 377-388. Ankara: Platanus Publishing, 2024
MARAL, TAYLAN. "Medya Afordansları ve Kullanıcı Deneyimindeki Rolü." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Güncel Çalışmalar , Platanus Publishing, 2024, pp.377-388.
MARAL, T. (2024) "Medya Afordansları ve Kullanıcı Deneyimindeki Rolü", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Güncel Çalışmalar . Ankara: Platanus Publishing.
@bookchapter{bookchapter, author ={TAYLAN MARAL}, chaptertitle={Medya Afordansları ve Kullanıcı Deneyimindeki Rolü}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Güncel Çalışmalar}, publisher={Platanus Publishing}, city={Ankara},year={2024} }