Y. ÜLKER And N. Z. TOSUN, "Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması," TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.0, no.38, pp.205-221, 2021
ÜLKER, Y. And TOSUN, N. Z. 2021. Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması. TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.0, no.38 , 205-221.
ÜLKER, Y., & TOSUN, N. Z., (2021). Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması. TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.0, no.38, 205-221.
ÜLKER, YELDA, And NURHAN ZEYNEP TOSUN. "Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması," TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.0, no.38, 205-221, 2021
ÜLKER, YELDA And TOSUN, NURHAN Z. . "Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması." TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.0, no.38, pp.205-221, 2021
ÜLKER, Y. And TOSUN, N. Z. (2021) . "Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması." TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.0, no.38, pp.205-221.
@article{article, author={YELDA ÜLKER And author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması}, journal={TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES}, year=2021, pages={205-221} }