E. Yıldız And M. Boyacı Yıldırım, "Sosyal Medyada Marka Boykotları ve Kriz İletişimi: ‘Twitter (X)’ Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile İncelenmesi," Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol.7, no.13, pp.286-313, 2024
Yıldız, E. And Boyacı Yıldırım, M. 2024. Sosyal Medyada Marka Boykotları ve Kriz İletişimi: ‘Twitter (X)’ Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile İncelenmesi. Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol.7, no.13 , 286-313.
Yıldız, E., & Boyacı Yıldırım, M., (2024). Sosyal Medyada Marka Boykotları ve Kriz İletişimi: ‘Twitter (X)’ Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile İncelenmesi. Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol.7, no.13, 286-313.
Yıldız, ENGİNCAN, And MERVE BOYACI YILDIRIM. "Sosyal Medyada Marka Boykotları ve Kriz İletişimi: ‘Twitter (X)’ Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile İncelenmesi," Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol.7, no.13, 286-313, 2024
Yıldız, ENGİNCAN And Boyacı Yıldırım, MERVE B. . "Sosyal Medyada Marka Boykotları ve Kriz İletişimi: ‘Twitter (X)’ Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile İncelenmesi." Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol.7, no.13, pp.286-313, 2024
Yıldız, E. And Boyacı Yıldırım, M. (2024) . "Sosyal Medyada Marka Boykotları ve Kriz İletişimi: ‘Twitter (X)’ Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile İncelenmesi." Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol.7, no.13, pp.286-313.
@article{article, author={ENGİNCAN YILDIZ And author={MERVE BOYACI YILDIRIM}, title={Sosyal Medyada Marka Boykotları ve Kriz İletişimi: ‘Twitter (X)’ Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile İncelenmesi}, journal={Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim }, year=2024, pages={286-313} }