B. TURP GÖLBAŞI, "Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici," In Dijitalleşen Dünyada Pazarlama , Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ., 2021, pp.145-171.
TURP GÖLBAŞI, B. Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici. 2021. In Dijitalleşen Dünyada Pazarlama , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ., Ankara, 145-171.
TURP GÖLBAŞI, B., (2021). Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici. Dijitalleşen Dünyada Pazarlama (pp.145-171), Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ..
TURP GÖLBAŞI, BİLGE. "Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici." In Dijitalleşen Dünyada Pazarlama , 145-171. Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ., 2021
TURP GÖLBAŞI, BİLGE T. . "Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici." Dijitalleşen Dünyada Pazarlama , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ., 2021, pp.145-171.
TURP GÖLBAŞI, B. (2021) "Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici", Dijitalleşen Dünyada Pazarlama . Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ..
@bookchapter{bookchapter, author ={BİLGE TURP GÖLBAŞI}, chaptertitle={Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici}, booktitle={ Dijitalleşen Dünyada Pazarlama}, publisher={NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ.}, city={Ankara},year={2021} }