İ. SUCU, "Advergame Uygulamalarında Popüler Kültür Ve Tüketim Kültürü Etkisi," Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-10, 2020
SUCU, İ. 2020. Advergame Uygulamalarında Popüler Kültür Ve Tüketim Kültürü Etkisi. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1 , 1-10.
SUCU, İ., (2020). Advergame Uygulamalarında Popüler Kültür Ve Tüketim Kültürü Etkisi. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, 1-10.
SUCU, İPEK. "Advergame Uygulamalarında Popüler Kültür Ve Tüketim Kültürü Etkisi," Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, 1-10, 2020
SUCU, İPEK. "Advergame Uygulamalarında Popüler Kültür Ve Tüketim Kültürü Etkisi." Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-10, 2020
SUCU, İ. (2020) . "Advergame Uygulamalarında Popüler Kültür Ve Tüketim Kültürü Etkisi." Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-10.
@article{article, author={İPEK IŞILAY}, title={Advergame Uygulamalarında Popüler Kültür Ve Tüketim Kültürü Etkisi}, journal={Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi}, year=2020, pages={1-10} }