H. ÖZCAN And G. DEMİRAL, "Sigorta Ürünlerinin Dijital Pazarlamaya Etkisi Üzerine Bir Araştırma," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, pp.2087-2107, 2019
ÖZCAN, H. And DEMİRAL, G. 2019. Sigorta Ürünlerinin Dijital Pazarlamaya Etkisi Üzerine Bir Araştırma. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18 , 2087-2107.
ÖZCAN, H., & DEMİRAL, G., (2019). Sigorta Ürünlerinin Dijital Pazarlamaya Etkisi Üzerine Bir Araştırma. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, 2087-2107.
ÖZCAN, HAKAN, And GÖKHAN DEMİRAL. "Sigorta Ürünlerinin Dijital Pazarlamaya Etkisi Üzerine Bir Araştırma," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, 2087-2107, 2019
ÖZCAN, HAKAN And DEMİRAL, GÖKHAN. "Sigorta Ürünlerinin Dijital Pazarlamaya Etkisi Üzerine Bir Araştırma." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, pp.2087-2107, 2019
ÖZCAN, H. And DEMİRAL, G. (2019) . "Sigorta Ürünlerinin Dijital Pazarlamaya Etkisi Üzerine Bir Araştırma." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, pp.2087-2107.
@article{article, author={HAKAN ÖZCAN And author={GÖKHAN DEMİRAL}, title={Sigorta Ürünlerinin Dijital Pazarlamaya Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={2087-2107} }