F. Zengin, "Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Yönelim: Hiper Kişiselleştirme," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.1, pp.8-37, 2021
Zengin, F. 2021. Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Yönelim: Hiper Kişiselleştirme. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.1 , 8-37.
Zengin, F., (2021). Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Yönelim: Hiper Kişiselleştirme. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.1, 8-37.
Zengin, FERHAT. "Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Yönelim: Hiper Kişiselleştirme," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.1, 8-37, 2021
Zengin, FERHAT. "Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Yönelim: Hiper Kişiselleştirme." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.1, pp.8-37, 2021
Zengin, F. (2021) . "Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Yönelim: Hiper Kişiselleştirme." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.1, pp.8-37.
@article{article, author={FERHAT ZENGİN}, title={Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Yönelim: Hiper Kişiselleştirme}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2021, pages={8-37} }