S. Bağcan, "Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi," In İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları , Lyon: Livre De Lyon, 2021, pp.130-171.
Bağcan, S. Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi. 2021. In İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları , Livre De Lyon, Lyon, 130-171.
Bağcan, S., (2021). Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi. İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları (pp.130-171), Lyon: Livre De Lyon.
Bağcan, SARP. "Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi." In İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları , 130-171. Lyon: Livre De Lyon, 2021
Bağcan, SARP. "Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi." İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları , Livre De Lyon, 2021, pp.130-171.
Bağcan, S. (2021) "Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi", İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları . Lyon: Livre De Lyon.
@bookchapter{bookchapter, author ={SARP BAĞCAN}, chaptertitle={Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi}, booktitle={ İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları}, publisher={Livre De Lyon}, city={Lyon},year={2021} }