Ş. GÜRSOY ULUSOY, "İLETİŞİM BARİYERLERİ ÇOCUKLARIN OKUMA VE ÖĞRENME KÜLTÜREL DAVRANIŞLARINI ETKİLEMEKTEDİR: TÜRK İLKOKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ İLE UYGULADIKLARI OKUMA AKTİVİTELERİNİN İNCELENMESİ," Assos Journal , vol.5, no.56, pp.203-213, 2017
GÜRSOY ULUSOY, Ş. 2017. İLETİŞİM BARİYERLERİ ÇOCUKLARIN OKUMA VE ÖĞRENME KÜLTÜREL DAVRANIŞLARINI ETKİLEMEKTEDİR: TÜRK İLKOKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ İLE UYGULADIKLARI OKUMA AKTİVİTELERİNİN İNCELENMESİ. Assos Journal , vol.5, no.56 , 203-213.
GÜRSOY ULUSOY, Ş., (2017). İLETİŞİM BARİYERLERİ ÇOCUKLARIN OKUMA VE ÖĞRENME KÜLTÜREL DAVRANIŞLARINI ETKİLEMEKTEDİR: TÜRK İLKOKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ İLE UYGULADIKLARI OKUMA AKTİVİTELERİNİN İNCELENMESİ. Assos Journal , vol.5, no.56, 203-213.
GÜRSOY ULUSOY, ŞEBNEM. "İLETİŞİM BARİYERLERİ ÇOCUKLARIN OKUMA VE ÖĞRENME KÜLTÜREL DAVRANIŞLARINI ETKİLEMEKTEDİR: TÜRK İLKOKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ İLE UYGULADIKLARI OKUMA AKTİVİTELERİNİN İNCELENMESİ," Assos Journal , vol.5, no.56, 203-213, 2017
GÜRSOY ULUSOY, ŞEBNEM G. . "İLETİŞİM BARİYERLERİ ÇOCUKLARIN OKUMA VE ÖĞRENME KÜLTÜREL DAVRANIŞLARINI ETKİLEMEKTEDİR: TÜRK İLKOKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ İLE UYGULADIKLARI OKUMA AKTİVİTELERİNİN İNCELENMESİ." Assos Journal , vol.5, no.56, pp.203-213, 2017
GÜRSOY ULUSOY, Ş. (2017) . "İLETİŞİM BARİYERLERİ ÇOCUKLARIN OKUMA VE ÖĞRENME KÜLTÜREL DAVRANIŞLARINI ETKİLEMEKTEDİR: TÜRK İLKOKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ İLE UYGULADIKLARI OKUMA AKTİVİTELERİNİN İNCELENMESİ." Assos Journal , vol.5, no.56, pp.203-213.
@article{article, author={ŞEBNEM GÜRSOY ULUSOY}, title={İLETİŞİM BARİYERLERİ ÇOCUKLARIN OKUMA VE ÖĞRENME KÜLTÜREL DAVRANIŞLARINI ETKİLEMEKTEDİR: TÜRK İLKOKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ İLE UYGULADIKLARI OKUMA AKTİVİTELERİNİN İNCELENMESİ}, journal={Assos Journal}, year=2017, pages={203-213} }