A. ÇELİK Et Al. , "The Effect Of Phenomena In Dijital Marketing On The Buyıng Decision Of Consumers And Brand Loyalty: Istanbul Provınce Unıversty Student," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.57, no.4, pp.3006-3029, 2022
ÇELİK, A. Et Al. 2022. The Effect Of Phenomena In Dijital Marketing On The Buyıng Decision Of Consumers And Brand Loyalty: Istanbul Provınce Unıversty Student. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.57, no.4 , 3006-3029.
ÇELİK, A., İŞCAN, O., GÖKCEK, H., & YILMAZ, H., (2022). The Effect Of Phenomena In Dijital Marketing On The Buyıng Decision Of Consumers And Brand Loyalty: Istanbul Provınce Unıversty Student. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.57, no.4, 3006-3029.
ÇELİK, Ahmet Et Al. "The Effect Of Phenomena In Dijital Marketing On The Buyıng Decision Of Consumers And Brand Loyalty: Istanbul Provınce Unıversty Student," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.57, no.4, 3006-3029, 2022
ÇELİK, Ahmet Et Al. "The Effect Of Phenomena In Dijital Marketing On The Buyıng Decision Of Consumers And Brand Loyalty: Istanbul Provınce Unıversty Student." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.57, no.4, pp.3006-3029, 2022
ÇELİK, A. Et Al. (2022) . "The Effect Of Phenomena In Dijital Marketing On The Buyıng Decision Of Consumers And Brand Loyalty: Istanbul Provınce Unıversty Student." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.57, no.4, pp.3006-3029.
@article{article, author={Ahmet ÇELİK Et Al. }, title={The Effect Of Phenomena In Dijital Marketing On The Buyıng Decision Of Consumers And Brand Loyalty: Istanbul Provınce Unıversty Student}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2022, pages={3006-3029} }