A. DUYGUN, "Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi," Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.47, 2017
DUYGUN, A. 2017. Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi. Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi , (İstanbul, Turkey), 47.
DUYGUN, A., (2017). Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi . Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi (pp.47). İstanbul, Turkey
DUYGUN, ADNAN. "Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi," Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Turkey, 2017
DUYGUN, ADNAN. "Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi." Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.47, 2017
DUYGUN, A. (2017) . "Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi." Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi , İstanbul, Turkey, p.47.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ADNAN DUYGUN}, title={Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi}, congress name={Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={47} }