E. NERGİZ And F. ÖZTÜRK, "Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği," Middle Black Sea Journal of Communication Studies , vol.4, no.1, pp.24-39, 2019
NERGİZ, E. And ÖZTÜRK, F. 2019. Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği. Middle Black Sea Journal of Communication Studies , vol.4, no.1 , 24-39.
NERGİZ, E., & ÖZTÜRK, F., (2019). Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği. Middle Black Sea Journal of Communication Studies , vol.4, no.1, 24-39.
NERGİZ, EBRU, And FATMA ÖZTÜRK. "Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği," Middle Black Sea Journal of Communication Studies , vol.4, no.1, 24-39, 2019
NERGİZ, EBRU And ÖZTÜRK, FATMA. "Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği." Middle Black Sea Journal of Communication Studies , vol.4, no.1, pp.24-39, 2019
NERGİZ, E. And ÖZTÜRK, F. (2019) . "Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği." Middle Black Sea Journal of Communication Studies , vol.4, no.1, pp.24-39.
@article{article, author={EBRU NERGİZ And author={FATMA ÖZTÜRK}, title={Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği}, journal={Middle Black Sea Journal of Communication Studies}, year=2019, pages={24-39} }