K. ÇATI Et Al. , "Tüketicilerin memnuniyet düzeyinin ağızdan ağıza iletişim üzerine etkisi.," 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi , vol.2, Antalya, Turkey, 2014
ÇATI, K. Et Al. 2014. Tüketicilerin memnuniyet düzeyinin ağızdan ağıza iletişim üzerine etkisi.. 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Antalya, Turkey).
ÇATI, K., ÖCEL, Y., & ÜNAL, A., (2014). Tüketicilerin memnuniyet düzeyinin ağızdan ağıza iletişim üzerine etkisi. . 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Turkey
ÇATI, KAHRAMAN, YUSUF ÖCEL, And ASLIHAN ÜNAL. "Tüketicilerin memnuniyet düzeyinin ağızdan ağıza iletişim üzerine etkisi.," 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Turkey, 2014
ÇATI, KAHRAMAN Et Al. "Tüketicilerin memnuniyet düzeyinin ağızdan ağıza iletişim üzerine etkisi.." 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Antalya, Turkey, 2014
ÇATI, K. ÖCEL, Y. And ÜNAL, A. (2014) . "Tüketicilerin memnuniyet düzeyinin ağızdan ağıza iletişim üzerine etkisi.." 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KAHRAMAN ÇATI Et Al. }, title={Tüketicilerin memnuniyet düzeyinin ağızdan ağıza iletişim üzerine etkisi.}, congress name={13. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2014}}