H. KILIÇ Et Al. , "BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ," Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, pp.289-310, 2019
KILIÇ, H. Et Al. 2019. BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ. Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2 , 289-310.
KILIÇ, H., ATALAY, E., & YURTSEVER, A. E., (2019). BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ. Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, 289-310.
KILIÇ, HİLAL, EMİNE ATALAY, And AHMET ESAD YURTSEVER. "BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ," Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, 289-310, 2019
KILIÇ, HİLAL Et Al. "BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ." Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, pp.289-310, 2019
KILIÇ, H. ATALAY, E. And YURTSEVER, A. E. (2019) . "BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ." Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, pp.289-310.
@article{article, author={HİLAL KILIÇ Et Al. }, title={BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ}, journal={Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={289-310} }