A. B. CANSEVER, "İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği”," ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi , vol.1, no.2, pp.291-318, 2021
CANSEVER, A. B. 2021. İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği”. ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi , vol.1, no.2 , 291-318.
CANSEVER, A. B., (2021). İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği”. ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi , vol.1, no.2, 291-318.
CANSEVER, AYTEN. "İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği”," ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi , vol.1, no.2, 291-318, 2021
CANSEVER, AYTEN B. . "İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği”." ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi , vol.1, no.2, pp.291-318, 2021
CANSEVER, A. B. (2021) . "İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği”." ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi , vol.1, no.2, pp.291-318.
@article{article, author={AYTEN BENGİSU CANSEVER BAYHAN}, title={İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği”}, journal={ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi}, year=2021, pages={291-318} }