G. TOKMAK DANIŞMAN And M. YILDIZ, "BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.1, pp.477-496, 2022
TOKMAK DANIŞMAN, G. And YILDIZ, M. 2022. BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.1 , 477-496.
TOKMAK DANIŞMAN, G., & YILDIZ, M., (2022). BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.1, 477-496.
TOKMAK DANIŞMAN, GİZEM, And MELİH YILDIZ. "BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.1, 477-496, 2022
TOKMAK DANIŞMAN, GİZEM T. And YILDIZ, MELİH. "BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.1, pp.477-496, 2022
TOKMAK DANIŞMAN, G. And YILDIZ, M. (2022) . "BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.1, pp.477-496.
@article{article, author={GİZEM TOKMAK DANIŞMAN And author={MELİH YILDIZ}, title={BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={477-496} }