C. TİFTİK, "Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No. 5 Marka Örneği ," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.692-719, 2022
TİFTİK, C. 2022. Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No. 5 Marka Örneği . İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2 , 692-719.
TİFTİK, C., (2022). Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No. 5 Marka Örneği . İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 692-719.
TİFTİK, CANAN. "Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No. 5 Marka Örneği ," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 692-719, 2022
TİFTİK, CANAN. "Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No. 5 Marka Örneği ." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.692-719, 2022
TİFTİK, C. (2022) . "Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No. 5 Marka Örneği ." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.692-719.
@article{article, author={CANAN TİFTİK}, title={Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No. 5 Marka Örneği }, journal={İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={692-719} }