A. B. ERTEKİN. SPOR ORGANIZASYONLARINDAKI SPONSORLUĞUN MARKA DEĞERI ÜZERINDEKI ETKISI . Ankara: NOBEL2021, pp.78
ERTEKİN, A. B. 2021. SPOR ORGANIZASYONLARINDAKI SPONSORLUĞUN MARKA DEĞERI ÜZERINDEKI ETKISI . NOBEL, Ankara.
ERTEKİN, A. B., (2021). SPOR ORGANIZASYONLARINDAKI SPONSORLUĞUN MARKA DEĞERI ÜZERINDEKI ETKISI . Ankara: NOBEL.
ERTEKİN, ALPASLAN. SPOR ORGANIZASYONLARINDAKI SPONSORLUĞUN MARKA DEĞERI ÜZERINDEKI ETKISI . Ankara: NOBEL, 2021
ERTEKİN, ALPASLAN B. . SPOR ORGANIZASYONLARINDAKI SPONSORLUĞUN MARKA DEĞERI ÜZERINDEKI ETKISI . NOBEL, 2021.
ERTEKİN, A. B. (2021) SPOR ORGANIZASYONLARINDAKI SPONSORLUĞUN MARKA DEĞERI ÜZERINDEKI ETKISI . 1st edn. Ankara: NOBEL.
@book{book, author={ALPASLAN BAKİ ERTEKİN}, title={SPOR ORGANIZASYONLARINDAKI SPONSORLUĞUN MARKA DEĞERI ÜZERINDEKI ETKISI }, publisher={NOBEL}, year={2021} }