G. GÜNAY And B. SAVAŞ, "Tüketici Tüketici Etkileşiminin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Etkisi," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.51, no.2, pp.47-78, 2016
GÜNAY, G. And SAVAŞ, B. 2016. Tüketici Tüketici Etkileşiminin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Etkisi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.51, no.2 , 47-78.
GÜNAY, G., & SAVAŞ, B., (2016). Tüketici Tüketici Etkileşiminin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Etkisi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.51, no.2, 47-78.
GÜNAY, GÜLAY, And BURCU SAVAŞ ÇELİK. "Tüketici Tüketici Etkileşiminin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Etkisi," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.51, no.2, 47-78, 2016
GÜNAY, GÜLAY And SAVAŞ, BURCU S. . "Tüketici Tüketici Etkileşiminin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Etkisi." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.51, no.2, pp.47-78, 2016
GÜNAY, G. And SAVAŞ, B. (2016) . "Tüketici Tüketici Etkileşiminin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Etkisi." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.51, no.2, pp.47-78.
@article{article, author={GÜLAY GÜNAY And author={BURCU SAVAŞ ÇELİK}, title={Tüketici Tüketici Etkileşiminin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Etkisi}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2016, pages={47-78} }