A. Duygun, "Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma," Social Sciences Research Journal (SSRJ) , vol.8, no.4, pp.184-196, 2019
Duygun, A. 2019. Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma. Social Sciences Research Journal (SSRJ) , vol.8, no.4 , 184-196.
Duygun, A., (2019). Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma. Social Sciences Research Journal (SSRJ) , vol.8, no.4, 184-196.
Duygun, ADNAN. "Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma," Social Sciences Research Journal (SSRJ) , vol.8, no.4, 184-196, 2019
Duygun, ADNAN. "Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma." Social Sciences Research Journal (SSRJ) , vol.8, no.4, pp.184-196, 2019
Duygun, A. (2019) . "Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma." Social Sciences Research Journal (SSRJ) , vol.8, no.4, pp.184-196.
@article{article, author={ADNAN DUYGUN}, title={Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma}, journal={Social Sciences Research Journal (SSRJ)}, year=2019, pages={184-196} }