Ç. KAYA İLHAN, "KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME," In İLETİŞİM VE MEDYA , İstanbul: DER YAYINLARI, 2022, pp.127-136.
KAYA İLHAN, Ç. KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. 2022. In İLETİŞİM VE MEDYA , DER YAYINLARI, İstanbul, 127-136.
KAYA İLHAN, Ç., (2022). KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. İLETİŞİM VE MEDYA (pp.127-136), İstanbul: DER YAYINLARI.
KAYA İLHAN, ÇAĞLA. "KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME." In İLETİŞİM VE MEDYA , 127-136. İstanbul: DER YAYINLARI, 2022
KAYA İLHAN, ÇAĞLA K. . "KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME." İLETİŞİM VE MEDYA , DER YAYINLARI, 2022, pp.127-136.
KAYA İLHAN, Ç. (2022) "KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME", İLETİŞİM VE MEDYA . İstanbul: DER YAYINLARI.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÇAĞLA KAYA İLHAN}, chaptertitle={KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME}, booktitle={ İLETİŞİM VE MEDYA}, publisher={DER YAYINLARI}, city={İstanbul},year={2022} }