A. ALBAYRAK, "Restoran Müşterilerinin Instagram da Önem Verdikleri Faktörler ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2180-2196, 2020
ALBAYRAK, A. 2020. Restoran Müşterilerinin Instagram da Önem Verdikleri Faktörler ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3 , 2180-2196.
ALBAYRAK, A., (2020). Restoran Müşterilerinin Instagram da Önem Verdikleri Faktörler ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 2180-2196.
ALBAYRAK, ASLI. "Restoran Müşterilerinin Instagram da Önem Verdikleri Faktörler ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 2180-2196, 2020
ALBAYRAK, ASLI. "Restoran Müşterilerinin Instagram da Önem Verdikleri Faktörler ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2180-2196, 2020
ALBAYRAK, A. (2020) . "Restoran Müşterilerinin Instagram da Önem Verdikleri Faktörler ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2180-2196.
@article{article, author={ASLI ALBAYRAK}, title={Restoran Müşterilerinin Instagram da Önem Verdikleri Faktörler ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={2180-2196} }