A. DUYGUN, "Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.301-310, 2016
DUYGUN, A. 2016. Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (İstanbul, Turkey), 301-310.
DUYGUN, A., (2016). Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.301-310). İstanbul, Turkey
DUYGUN, ADNAN. "Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Turkey, 2016
DUYGUN, ADNAN. "Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.301-310, 2016
DUYGUN, A. (2016) . "Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.301-310.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ADNAN DUYGUN}, title={Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, congress name={15. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2016}, pages={301-310} }