S. SAVAŞ, "Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri," In Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi , İstanbul: Kriter Yayınevi, 2021, pp.65-92.
SAVAŞ, S. Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri. 2021. In Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, İstanbul, 65-92.
SAVAŞ, S., (2021). Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri. Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi (pp.65-92), İstanbul: Kriter Yayınevi.
SAVAŞ, SEZGİN. "Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri." In Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi , 65-92. İstanbul: Kriter Yayınevi, 2021
SAVAŞ, SEZGİN. "Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri." Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, 2021, pp.65-92.
SAVAŞ, S. (2021) "Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri", Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi . İstanbul: Kriter Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEZGİN SAVAŞ}, chaptertitle={Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri}, booktitle={ Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={İstanbul},year={2021} }