A. ATASOY And A. MARŞAP, "Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.3, pp.2140-2159, 2019
ATASOY, A. And MARŞAP, A. 2019. Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.3 , 2140-2159.
ATASOY, A., & MARŞAP, A., (2019). Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.3, 2140-2159.
ATASOY, AYLİN, And AKIN MARŞAP. "Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.3, 2140-2159, 2019
ATASOY, AYLİN And MARŞAP, AKIN. "Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.3, pp.2140-2159, 2019
ATASOY, A. And MARŞAP, A. (2019) . "Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.3, pp.2140-2159.
@article{article, author={AYLİN ATASOY And author={AKIN MARŞAP}, title={Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={2140-2159} }