H. DİKME Et Al. , "Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi," Social Sciences Research Journal , vol.13, no.01, pp.86-91, 2024
DİKME, H. Et Al. 2024. Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi. Social Sciences Research Journal , vol.13, no.01 , 86-91.
DİKME, H., SUCU, İ., & ÖZER, İ., (2024). Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi. Social Sciences Research Journal , vol.13, no.01, 86-91.
DİKME, HÜSEYİN, İPEK IŞILAY, And İRFAN ÖZER. "Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi," Social Sciences Research Journal , vol.13, no.01, 86-91, 2024
DİKME, HÜSEYİN Et Al. "Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi." Social Sciences Research Journal , vol.13, no.01, pp.86-91, 2024
DİKME, H. SUCU, İ. And ÖZER, İ. (2024) . "Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi." Social Sciences Research Journal , vol.13, no.01, pp.86-91.
@article{article, author={HÜSEYİN DİKME Et Al. }, title={Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi}, journal={Social Sciences Research Journal}, year=2024, pages={86-91} }