E. CENGİZ, "Müşteri Oryantasyonunun İşletmelerin Devamlılığı ve Karlılığı Üzerindeki Etkisi," UHEYAD Uluslararası Hakemli Ekonomi Yönetimi Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.02, pp.30-45, 2014
CENGİZ, E. 2014. Müşteri Oryantasyonunun İşletmelerin Devamlılığı ve Karlılığı Üzerindeki Etkisi. UHEYAD Uluslararası Hakemli Ekonomi Yönetimi Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.02 , 30-45.
CENGİZ, E., (2014). Müşteri Oryantasyonunun İşletmelerin Devamlılığı ve Karlılığı Üzerindeki Etkisi. UHEYAD Uluslararası Hakemli Ekonomi Yönetimi Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.02, 30-45.
CENGİZ, EBRU. "Müşteri Oryantasyonunun İşletmelerin Devamlılığı ve Karlılığı Üzerindeki Etkisi," UHEYAD Uluslararası Hakemli Ekonomi Yönetimi Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.02, 30-45, 2014
CENGİZ, EBRU. "Müşteri Oryantasyonunun İşletmelerin Devamlılığı ve Karlılığı Üzerindeki Etkisi." UHEYAD Uluslararası Hakemli Ekonomi Yönetimi Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.02, pp.30-45, 2014
CENGİZ, E. (2014) . "Müşteri Oryantasyonunun İşletmelerin Devamlılığı ve Karlılığı Üzerindeki Etkisi." UHEYAD Uluslararası Hakemli Ekonomi Yönetimi Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.02, pp.30-45.
@article{article, author={EBRU CENGİZ}, title={Müşteri Oryantasyonunun İşletmelerin Devamlılığı ve Karlılığı Üzerindeki Etkisi}, journal={UHEYAD Uluslararası Hakemli Ekonomi Yönetimi Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={30-45} }