H. AYHAN GÖKCEK Et Al. , "Yenilikçilik ve Tatmin Arasındaki İlişkide Algılanan Riskin Moderatör Rolü: Online Alışveriş Üzerine Bir Uygulama," Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.20, no.2, pp.98-120, 2022
AYHAN GÖKCEK, H. Et Al. 2022. Yenilikçilik ve Tatmin Arasındaki İlişkide Algılanan Riskin Moderatör Rolü: Online Alışveriş Üzerine Bir Uygulama. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.20, no.2 , 98-120.
AYHAN GÖKCEK, H., MERCANOĞLU ERİN, S., & TURP GÖLBAŞI, B., (2022). Yenilikçilik ve Tatmin Arasındaki İlişkide Algılanan Riskin Moderatör Rolü: Online Alışveriş Üzerine Bir Uygulama. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.20, no.2, 98-120.
AYHAN GÖKCEK, HANDE, SEMA MERCANOĞLU ERİN, And BİLGE TURP GÖLBAŞI. "Yenilikçilik ve Tatmin Arasındaki İlişkide Algılanan Riskin Moderatör Rolü: Online Alışveriş Üzerine Bir Uygulama," Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.20, no.2, 98-120, 2022
AYHAN GÖKCEK, HANDE A. Et Al. "Yenilikçilik ve Tatmin Arasındaki İlişkide Algılanan Riskin Moderatör Rolü: Online Alışveriş Üzerine Bir Uygulama." Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.20, no.2, pp.98-120, 2022
AYHAN GÖKCEK, H. MERCANOĞLU ERİN, S. And TURP GÖLBAŞI, B. (2022) . "Yenilikçilik ve Tatmin Arasındaki İlişkide Algılanan Riskin Moderatör Rolü: Online Alışveriş Üzerine Bir Uygulama." Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.20, no.2, pp.98-120.
@article{article, author={HANDE AYHAN GÖKCEK Et Al. }, title={Yenilikçilik ve Tatmin Arasındaki İlişkide Algılanan Riskin Moderatör Rolü: Online Alışveriş Üzerine Bir Uygulama}, journal={Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={98-120} }