M. E. Begtimur, "THY’NİN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN MARKA GÜVENİ VE MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.34, no.1, pp.269-284, 2024
Begtimur, M. E. 2024. THY’NİN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN MARKA GÜVENİ VE MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.34, no.1 , 269-284.
Begtimur, M. E., (2024). THY’NİN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN MARKA GÜVENİ VE MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.34, no.1, 269-284.
Begtimur, MEHMET. "THY’NİN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN MARKA GÜVENİ VE MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.34, no.1, 269-284, 2024
Begtimur, MEHMET E. . "THY’NİN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN MARKA GÜVENİ VE MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.34, no.1, pp.269-284, 2024
Begtimur, M. E. (2024) . "THY’NİN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN MARKA GÜVENİ VE MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.34, no.1, pp.269-284.
@article{article, author={MEHMET EMİN BEGTİMUR}, title={THY’NİN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN MARKA GÜVENİ VE MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={269-284} }